Nová Tajemná vzývání

Neoficiální, po domácku vytvořený doplněk pro černokněžníka.
Článek vložil ShadoWWW | ShadoWWW

Danse Macabre
Jako akci můžeš zacílit jednoho nemrtvého tvora, kterého vidíš do 9 metrů od sebe. Cíl si musí hodit záchranný hod na Moudrost proti SO tvých kouzel. Když neuspěje, následujících 24 hodin musí plnit tvé rozkazy. Nemrtvý tvor, jehož nebezpečnost je větší nebo rovná tvé úrovni černokněžníka, je imunní vůči tomuto účinku. Jakmile použiješ toto vzývání, nemůžeš ho použít znovu, dokud si důkladně neodpočineš.

Krvavá oběť
Jako akci obětuješ tolik Kostek životů, kolik je úroveň tvých pozic z Magie dané paktem a obnovíš si jednu takovou pozici kouzel. Jakmile použiješ toto vzývání, nemůžeš ho použít znovu, dokud si důkladně neodpočineš.

Mistr prokletí
Jako bonusovou akci uvalíš kletbu na tvora, kterého vidíš do 27 metrů od sebe. Účinek vyžaduje soustředění a vydrží až jednu hodinu. Dokud účinek neskončí, způsobíš cíli dodatečné nekrotické zranění 1k6, kdykoliv ho zasáhneš útokem. Navíc v rámci kletby zvol jednu vlastnost. Cíl bude mít nevýhodu k ověřením dané vlastnosti. Účinek tohoto vzývání nelze kombinovat s účinkem kouzla kletba. Jakmile použiješ toto vzývání tolikrát, kolik je tvá oprava Charismatu (minimálně jednou), nemůžeš ho použít znovu, dokud si důkladně neodpočineš. Seslání kouzla sejmi kletbu na cíl ukončí účinek předčasně.

Ničivá chapadla
Předpoklad: 15. úroveň
Jako bonusovou akci či reakci můžeš seslat Hadarovy paže jako kouzlo 1. úrovně, i když ho neznáš, aniž bys tím utratil pozici kouzel. Nebo pokud toto kouzlo znáš a utratíš pozici kouzel z Magie dané paktem, můžeš ho seslat na o 1 vyšší úrovni, než je utracená pozice.

Tajemný plášť
Kdykoliv si ty nebo někdo do 1,5 metru od tebe hází záchranný hod proti magickému účinku, můžeš jako reakci přidat k výsledku 1k6. Můžeš to oznámit až po hodu, ale před tím, než PJ oznámí účinek.

Tkadlec soumraku
Předpoklad: 3. úroveň
Můžeš seslat kouzlo pavučina utracením pozice kouzel z Magie dané paktem. Jakmile to uděláš, nemůžeš to zopakovat, dokud si důkladně neodpočineš. Když dosáhneš 9. úrovně, nebudeš už muset za toto vzývání utratit svou černokněžnickou pozici kouzel, ale stále si budeš muset důkladně odpočinout po jeho použití.

Znalec labyrintů
Předpoklad: Arcivíla jako Nadpozemský patron
Jdi zběhlý v mentální disciplíně a znáš tajemství labyrintů. Získáš výhodu ke všem záchranným hodům proti účinkům způsobujícím zmámení a vystrašení a kouzlům bludiště, nutkání a zmatek.
 

Článek vložil ShadoWWW | ShadoWWW 23.05.2015
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 9 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.096804141998291 secREMOTE_IP: 18.117.148.105