A další díl mé nepravidelné série Geeky celebrities doing geeky things - tentorkát kdysi dávno v předaleké galaxii na Atari 2600 pařící Christian Bale :)
K věčné debatě na téma: "Dokáže hráč zahrát postavu úplně jinou, než je on sám?" jsem při hledání něčeho úplně jiného narazil na bakalářku, která se tomu věnuje. Zajímavý, co všechno v tom Krně vzniká: http://is.muni.cz/th/104506/pedf_b/BAKALARSKA_PRACE.txt
The beginning of something, for me anyway comes with a magnitude of question. Some are simple and the answers come quickly. Leather or armor? leather. pointy or round? round. Same are difficult and come slowly. When designing a Character the "hook" of a given character is one of those BIG and slow ones.
To steal a music term, the hook of a song is that thing that, well, hooks you in and makes you wanna remember the song. So how does that pertain to design you ask? Well early on in the DA:I project I decided to treat the appeal of the characters I designed not through the eye of the beholder, compiling massive reference sheet of beautiful people and picking features I found appealing. Instead I decided to look through the lens of the narrative, and find their hook. I just found beauty too subjective, too mushy too, too, well lets just say I didn't find it adequate. Luckily for me a lot of the talented people at Bioware believe in narrative so it wasn't a hard sell to change the thinking and discussion away from "do I like what that looks like" to "does that visually say what we want".
In the above example of Cassandra. Her hook is her power and authority. So then the trick was merely to use visual language to tell that story. I no longer had to justify what I thought was attractive. Her face became all about her aggression. Through the angle of her facial structure to the angle of her ears. It all became about giving her a strong aggressive forward visual flow. Rather than picking this nose and that mouth, I started designing her feeling not her beauty. I wish in some little way I could take credit for this type of approach but the simple truth is that Disney artists have been using this for years. From pointy witches to round comical dwarfs.
Sadly in gaming, mostly because of lack of Engine capability, the common approach is to make a smooth featureless face (the less features the less there is to nit pick) with lush lips and lots of makeup and let the body sell the appeal. You can think of countless example I need not waste my time. Appeal through sex is easy and some times artistically sound and necessary. I'm glad However the Bioware concept team had the chance to go further. A large consideration was also that DA has a large female following and we thought they deserved more than the usual female game stereotypes. zdroj
noir píše: K věčné debatě na téma: "Dokáže hráč zahrát postavu úplně jinou, než je on sám?" jsem při hledání něčeho úplně jiného narazil na bakalářku, která se tomu věnuje. Zajímavý, co všechno v tom Krně vzniká: http://is.muni.cz/th/104506/pedf_b/BAKALARSKA_PRACE.txt
metodologie výzkumu strašlivá, ale je to roztomiloučký :))
Ještě to nemám dočtené celé a vyvstává mi z toho jedna otázka : Takhle vypadá bakalářská práce? Nechci vypadat nějak vychloubavě, ale před pár lety bych dokázal napsat něco podobného...
Bakalářky se píšou většinou snadno a nevyžadujou moc skill, protože se u nich nebazíruje na validní metodologii výzkumu. Rozdáš pár dotazníků svým kámošům, nebo postneš na rpgf prosbu o vyplnění, nebo uděláš pár strukturovaných rozhovorů s kýmkoliv ti přijde zajímavej a máš splněný.
bakalářky jsou hlavně na vatšině škol nastavené tak, aby je dokázal napsat a obhájit totální idiot, tudíž se za ně příjimají i totální shit-práce - protože kdo by bral vzdělání vážně a máme tu EU kvóty na počet VŠ vzdělaných jedinců, které je potřeba plnit, že... (bez prdele, ty kvóty fakt jsou a funguje to tak)
Zatraceně - nemůžu teď najít svou nejoblíbenější - MAGISTERSKOU práci obhájenou za A, která měla 18 stránek a šlo o slohový útvar popisu / líčení, v němž studentka popisovala svou Erasmus cestu do Indie a který začíná a končí na Ruzyňském letišti loučením / vítáním (nekecám, přísahám, že existuje... po těch odkazech výše by to už nemělo nikoho překvapit)
Moji bakalářku znáš? (asi rok na ni visel odkaz na české wikipedii btw :) )
sirien píše: Případně dostat Bc titul za soupis a kategorizaci přezdívek ve WoW
Tato práce vychází z korpusu přezdívek sesbíraných ze dvou internetových fór na webových
stránkách herních serverů, a to z fóra The Etternal Struggle25 (oficiální servery)
Typyčo to byla naše gilda!!
sirien píše: MAGISTERSKOU práci obhájenou za A, která měla 18 stránek a šlo o slohový útvar popisu / líčení, v němž studentka popisovala svou Erasmus cestu
Kdyby to aspoň bylo 18 stránek, kde studentka popisovala svůj orgasmus.
Píše: Bakalářky se píšou většinou snadno a nevyžadujou moc skill, protože se u nich nebazíruje na validní metodologii výzkumu.
Záleží na to kde a u koho to děláš. Jestli to děláš na shitty fakultě/ústavu, kde to vedoucího moc nezajímá, tak jo.
Sparkle: až teď :) Jinak 16 stránkový popis vlastního orgasmu by nejspíš pořád byla supershit bakalářka (nebo dost epic, kdyby ten popis prokládala PSY zdrojema k literatuře o sexuologii a introspekci, ale to bych moc nečekal), ale aspoň by to bylo zajímavý čtení narozdíl od popisu výletu do Indie...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<