York: Moje dilema směřuje spíš na to, pro koho je hra určena, jaká je její vize a cíl, ne kdo si ji reálně kupuje. To že je vyprodaná, mě, popravdě, nezajímá, protože to vpravdě nic moc nevypovídá o jejích kvalitách. Nemám iluze o tom, co všechno si lidi koupí, když i na tomto fóru je navíc vidět, že si ji koupilo plno lidí, kteří ji vlastně ani nemají v úmyslu hrát, případně si ji koupili hlavně proto, aby podpořili české autory. Nadto se stačí podívat na DnD, který je dlouhodobě jedním z nejpopulárnějších a nejoblíbenějších TTRPG na světě - je to ale úměrné tomu, jak dobrá to je hra? Aniž bych chtěl DnD upírat zásluhy nebo třeba tvrdit, že to není tím, že to je dobrá hra (navzdory zdání a dle mého řadě zasloužené kritiky si nemyslím, že je DnD špatná hra, nejen proto, že mé osobní problémy s ní jdou často spíš na triko hráčské komunitě a DnD hráčské kultuře, než hře jako takové), tak si to nemyslím.
LokiB: Nesouhlasím s tím,že to je irelevantní. Podle mě je nějaká vize či cíl autorů hry poměrně důležité kontextuální kritérium. Alespoň pro mě rozhodně není dobrá známka, pokud mám dojem, že autor hry nemá jasno v tom, co se vlastně hrou snaží dosáhnout, případně pokud je jeho cílem například jen vytěžit peníze z fanoušků nějaké staré hry tím, že ji copy-pastne. Každopádně díky alespoň za stručné příklady, kde se třeba DH mělo potenciál posunout, v kterých snad nějaká snaha o nějaký smysluplný postup může být vidět.
Úplně realisticky můžu dodat, že pokud já jako spotřebitel si tu hru nekoupím mimo jiné proto, že v ní nevidím smysl a zásadní důvod po ní sáhnout spíš, než po "starém-dobrém-DrD", tak to není irelevantní :)